søndag 10. september 2017

Et lass med sparkebukser

Jeg har ila dette året produsert mye strikkeklær til Sjømannkirken i Hamburgs julemarked. I tillegg har jeg altså sydd disse 12 sparkebuksene. De er i en vid og god modell for små hamburgere i ca str 2-4 mnd.

Det er morsomt å sy dem, for de blir ganske forskjellige ut i fra hvilke stoffer og applikasjoner en bruker!

Har tenkt å sy noen til før jul, men de skal faktisk med på julemarked her hjemme, som jeg selv skal stå på! Det blir ikke så mange! Mer info om julemarkedet kommer seinere!!!!

Vel, her er et lite billedras av sparkebuksene i hvertfall. Noen typiske "gutte"- og "jente"- drakter, men også noen som jeg tenker at begge kjønn kan bruke. (Nå synes jo jeg det er stilig om gutteforeldre velger rosa og jenteforeldre velger blått og, jeg da!!)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar