onsdag 12. juli 2017

Sydd flere bakfrembodyer

Da jeg fortsatt bodde i Hamburg, fikk jeg forespørsel fra noen på jobben om jeg kunne sy en nattdrakt med åpning på ryggen, til en jente som trengte det. (Kan du se her) Det gjorde jeg jo med glede, og for noen uker siden, kontaktet moren til jenten meg igjen, og spurte om jeg kunne sy noen flere.

Vi avtalte tid, og mor og datter dukket opp for måling, slik at plaggene skulle passe!

Her er resultatet:


Det ligner litt på bodyer, men skal brukes som nattdrakter. Det viktigste er at datteren ikke kommer til med hendene oppi bleien sin, derfor er lukning i ryggen viktig. En av de gamle jeg laget, var med trykknapper, men disse klarte hun å ryke ganske raskt, så denne gangen ble det glidelåser på begge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar