onsdag 21. juni 2017

Børster støv av bloggen!

Det holdt visst med et års pause for meg! Nå er blogglysten tilbake, men kanskje med et litt annet innhold enn tidligere. Litt mindre av hverdagshistorier,  og mer om oppussing og interiør. Dette fordi jeg har lyst til å dokumentere litt det vi har gjort og skal gjøre med huset vårt etter at vi tok over i fjor vår, og fordi jeg kanskje er over gjennomsnittet interessert i det!

Mulig jeg vil dele litt bilder jeg selv har tatt, for etter at jeg gikk på fotokurs i fjor vår, så har jeg av og til klart å ta noen ordentlig flotte bilder, som jeg har lyst til å vise frem!!

Jeg vil også vise syprosjekter, det hører med så lenge jeg fortsetter å kalle bloggen Klestrollet!! Men jeg syr ikke så mye for tiden, selv om dette kanskje kan endre seg seinere! Og så har jeg jo fått strikkedilla da, så det blir sikkert vist fram litt strikk også!!

Veien blir jo som oftest til mens en går, og det vil vel gjenåpningen av bloggen også gjøre! Så bare morsomt om du vil lese og slenge inn en kommentar i ny og ne hvis det passer!!


Avslutter med et aldri så lite bilde fra inngangspartiet på hytten. Pyntet med gammel kjelke funnet i bruktbutikk i Bergen, og gamle langrennski, kjøpt på Finn.no.


Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar