fredag 1. juli 2016

Snipp, snapp snute, så er eventyret ute!

De siste årene har Klestrollbloggen handlet lite om sying, og mye om våre eventyr i Tyskland. Det har vært et greit fora for å dele noen av opplevelsene våre!

Nå er imidlertid mini og jeg straks registrert som nordmenn igjen, og i den anledning tenker jeg at det er greit å parkere bloggen. Om det blir for alltid, eller bare en lang pause, har jeg ikke bestemt meg for riktig enda. Lar den ligge en stund, så får vi se!! Selv Linnea Myhre startet jo å blogge igjen etter noen års pause, etter at hun var sikker på at hun aldri skulle blogge igjen, så jeg sier mer "På gjensyn!"

Ha en god sommer der ute folkens!!



PS! Klestrollet sin facebookside vil bli oppdatert etterhvert som det nye syrommet kommer opp og går igjen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar