torsdag 28. januar 2016

Og så var vi husløse!

- men og rådløse?? Næh, bare litt i vakum, kanskje?! Vi hadde hovedvisning på huset vårt på søndag, og innen kl. var blitt 12.00 om mandagen, så var det jammen meg solgt!!


Jeg hadde i grunnen aldri lyst på det huset, jeg. Husker jeg ville at vi skulle komme oss ut av det prosjektet leeenge før huset var ferdig, men mannen var ikke enig... Resultatet var en konemor som ikke akkurat involverte seg for mye.. Så etter hvert hvert som vi hadde bodd der en stund, kom trivselen. Sommerene var best, med store verandadører å åpne, synes jeg endelig at jeg fikk et litt stort hus...! Men å gå rundt med kuler i hodet, fordi jeg dunket det i skråtakene i 2. etg...., nei det vil jeg ikke ha mer av!!


Så etter hvert skal veien nå gå videre. Hvor, vet vi faktisk ikke enda! Først og fremst skal vi kose oss den siste tiden vi har her i Hamburg sammen, før mini og jeg flytter hjem igjen (et eller annet sted), og mannen går tilbake til pendlerlivet...

"Home is where the heart is!"


Eneste jeg synes synd i nå, er katten...
Enda et nytt sted å lære seg å bo...
Men så robust, og så glad hun er i
Mini, så skal det nok gå bra!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar