mandag 25. januar 2016

Leker meg med Silhouette Cameoen min!!

Har hatt Cameoen min i noen år nå, og brukt den med ujevne mellomrom til diverse produkter jeg har sydd. Har stort sett brukt den til å kutte ut bokstaver, og et og annet motiv. Etter at jeg fant en gruppe på Facebook om hva folk lager med sine, har inspirasjonen økt betraktlig! Og jeg har endelig lært meg å trase egne motiv!! Ting tar litt tid, ja...!!

Uansett; her har jeg kost meg de siste to ukene, og laget mange små overraskelser til enkelte venner og familiemedlem, så bare pass på, plutselig ligger det gjerne en liten pakke fra Hamburg i postkassen!!

Her er litt sniktitt på noe av det jeg har laget den siste tiden:

Toalettmapper til tre jenter jeg digger. Her har jeg bare brukt bokstaver. De har fått glitterskrift, må vite!!

Streken-lue! Kul, sant?! Den er til en som allerede har en Klestrolletlue, men det er jo greit å kunne variere litt!!!

Har kjøpt mønsteret til "Norlin" luen, og har fått sydd den opp i litt forskjellige størrelser (går fra 0.36 mnd). Greit med noen sprell levende modeller, som kan prøve de ut for meg!! Her er en sniktitt på en i str 12-36 mnd. Dobbel ull (krinkelull og tynn ull inni). 


Lik lue, men i en mindre str, og med litt annet motiv!


Så en i "guttefarger". 

Prøve ut et nytt slevesmekke og. Det er litt mindre enn det jeg har brukt tidligere, og når Søtnosen, som skal få dette, er sulten, er det bare å gi beskjed!!!


Og hva skal så jeg gjøre resten av formiddagen??? Jo, det skal jeg si deg!! jeg sitter midt i en budrunde og følger med11 Ja, som selger altså!! Vi skal selge huset vårt, og har allerede fått inn bud vi kan akseptere!! Wow, det er spennende, altså!! Og litt emosjonelt! Skal ikke nekte for det!!!!!!

Ha en fin dag der ute, så kommer jeg nok med et nytt innegg om ikke så alt for lenge - om ja, akkurat: Hussalg!!! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar