onsdag 25. november 2015

Sykurs

Joda, det er nå liv i meg her nede i Hamburg!! Ikke akkurat så mye blogging, men det betyr ikke at jeg bare sitter og tvinner tommeltotter altså!

De to siste helgene har jeg bla jobbet på julemarkedet til Sjømannskirken, og det har vært veldig koselig! Travelt, men godt! Og jeg har måtte bruke tysken min riktig så mye!!! Jeg stod og solgte både i Barneboden, Ullboden, og enda en bod med flotte pynteting, forruten at jeg stod i oppvasken hele den siste dagen!!
Her fra den høytidelige åpningen! 


Ellers så har jo hele høsten gått med til mye sying, men da helst på en annen måte enn tidligere. Jeg driver nemlig enda på med sykursene! Damene som var hos meg før høstferien, vil ikke gi seg, så de kommer enda! I tillegg har jeg fått meg noen nye mødre med på laget, så nå kjører jeg kurs både onsdager og torsdager!! Noen bestillinger kommer det jo utenom, og det er bare koselig.

Blant annet disse kosedraktene:

Til to glade gutter i Bergen
og

To glade jenter i Oslo



Ellers har det gått mye på handlenett, brødkurver, puter etc i det siste! Har jo selvfølgelig ingen bilder av dette, jeg er jo tross alt en svært travel kursinstruktør!!! Men damene er flinke til å skryte av produktene på facebook, og hadde jeg villet, kunne jeg sikkert drevet med dette hele uken... Noe jeg ikke har tenkt til, altså!!


Runder av for nå med et bilde av den mest sære katten jeg vet om! Og det er alle kursdeltakerne enige i også! Talking cat, kaller de henne!! Tror hun kjeder seg en smule her nede, for hun får aldri tak i noen av dyrene hun jakter på.... I dag gikk mini og jeg faktisk til innkjøp av en lekemus til henne, slik at hun i hvertfall kan få fanget noe....!!!!



Ha en riktig så god kveld!!

1 kommentar:

  1. Så festlig å lese Anne, du er jo heldig som har en slik hobby (just like me) så kjeder du deg ikke. Misunner deg dagen på sjømannskirken, men er glad du koste deg og traff mange hyggelig folk. Du er modig og flink Anne som startet sykurs, og at det ble populært var jeg aldri i tvil om. Så fortsett og stå på!!! Klem fra meg :)

    SvarSlett