søndag 18. oktober 2015

Klestrollnytt

Her kommer et lite bilderush over de siste ukers produksjon! Jeg synes det er ordentlig hyggelig med alle bestillinger som kommer inn!! Håper også at mottakerne blir fornøyde!

Først et bilde av et sett til en liten prins som nettopp er født:



Jakken er i myk collegestoff, med foret hette. 

Buksen har gode bråt på beina, slik at de kan brettes ned, og få en lengre brukstid.

Har endelig kjøpt Norlinlue mønsteret, og sydde denne herligheten. Foret med ull, så den skal bli god og varm!

Body med kontrastfarge lik stjernens midten. Søtt som bare det!!

I tillegg kommer det enda en bomullslue og en smokkesnor. Håper mor blir fornøyd!! 




Så en stor julegavebestilling, som skal langt opp i Norges nordlige del. Der har jeg en god og trofast kunde:) 
En kjole i str 9 år. Med foret hette, og store lommer. Myk og varm. 

Skjørt og topp med de populære prinsessene i Frost. Str 6 år.

Svampebob genser str 8 år. 


Svampebobgenser str 7 år.


Videre er det en bestilling, som skal til en gutt hjemme i Bergen. Håper det faller i smak...!! 

Svampeboblue og Miniongenser i str 146.


Det gleder meg at barnehager enda bruker Fonomagika! 

Da syr jeg gladelig en sssssslange som skal i S-kofferten!!


Og endelig er jeg ferdig med dette strikkesettet!


Jeg har enda ikke møtt den lille prinsessen, men det skal det bli en ordning på nå når jeg skal til Bergen!! Jakke og bloomer. Så søtt!!!!!

Til slutt: 30 forete luer!!!

Disse er levert til et flyktningemottak som er i nærheten av oss, her i Hamburg. Flyktningene fryser, der de bor i midlertidige brakker og telt, og da er det godt å kunne hjelpe til med noe!!!! 




Her er gleden stor! I morgen reiser mini og jeg til Bergen på høstferie, og blir helt til neste mandag!! Mye besøk står på programment, men også hyttetur, og forhåpentligvis en fjelltur skal med!!!


Ellers vil jeg minne på om at julen snart er her, og om du ønsker å bestille noe i julegave, kan det være lurt å ta kontakt allerede nå!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar