mandag 22. juni 2015

Sommer og søm

I forkant av Klestrollets sommerutsalg hjemme i Bergen, satt jeg mye på syrommet! Mange flotte sommerantrekk så dagens lys, men så lenge sommeren virkelig har latt vente på seg i år, har jeg fortsatt en del igjen av klærne...!! Kanskje ikke så fristende å kjøpe sommertøy, når man ikke vet om de vil komme i bruk!!  Disse er fortsatt mulig å kjøpe, enten via Klestrollbutikken eller via min nyåpnede Eplabutikk. De er dessverre ikke helt oppdaterte, det kommer flere produkter til så snart jeg kommer meg hjem, om en drøy ukes tid! Det går også forresten veldig fint å komme innom meg når jeg er hjemme, slik at du kan få se klærne "live"! Fortsatt vil 20% av salg gå til støtte for The Nijeri Maria fondaction i Kenya, som jobber for barn og voksne med cerebral parese.

Her ser dere et bilde fra "bakgårdssalget" mitt!!


Jeg har kun sydd på bestillinger den siste tiden, og her er en liten titt av noe som er ferdig.
Et Hello Kittysett til en som snart har bursdag

En togbukse til en gutt som elsker tog! Om det er noen som vet hvor man kan få kjøpt jerseystoff med togtrykk, må dere gjerne gi meg en lyd!!!


Til slutt må jeg bare legge ved bilder av to prinsesser i hver sine Klestrolletantrekk. Alltid så koselig å få bilder der klær er i bruk, og i det siste har jeg fått en del av dem!! * SMELT* 







Tenk at minien er ferdig med sitt første år på ISH på onsdag!!! I dag måtte jeg hente henne på skolen, da hun hadde feber, men vi håper at hun blir fort frisk igjen!! I morgen kommer også storstilt besøk fra Norge: eldstedatter og en venninne av mini, som skal være her en uke, frem til vi alle (minus mannen i huset da) drar til Bergen neste mandag!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar