søndag 28. juni 2015

Litt pimping av kjøkkenputene

Når man leier møblert, er det selvfølgelig ikke alt man er helt fornøyd med. Som kjøkkenkroken vår... Den er gammel. og  utgått for en god del år siden. Bordplaten har vi skjult bak en rosa voksduk.

Putene har lenge irritert meg, og tanken har vært å freshe de opp litt.



 Endelig tok jeg meg tid, og fikk sydd noen putetrekk av forskjellige stoffer jeg hadde liggende. Ble riktig så søtt, synes jeg!!




Nå har ferien inntatt heimen, og vi har hatt eldstedatter på besøk her nede i Hamburg. Hun hadde også med seg en venninne av minien, så det har vært gode dager for oss alle!! I morgen går imidlertid turen til Bergen, og noen uker hjemme. Mannen blir igjen her i enda 2 uker på jobb. 

Hjemme er tanken å få andre strøket på hytten, så håper virkelig at været vil være litt med oss i den tiden vi er hjemme!! Men først er det en mulighet for dere å komme og kjøpe Klestrollklær! Jeg vil være hjemme tirs og ons, så bare stikk innom om du vil!!!

Ha en strålende, ny uke, folkens!! 

2 kommentarer: