onsdag 27. mai 2015

Bergen og Lofoten - nesten, men bare nesten, like fine!!!

Så får det heller være opp til hver enkel hva som er deres favorittsted!! Jeg vet veldig godt hva som er mitt!!!!

Mai er snart over, og det har vært en måned med mange inntrykk. Værmessig så har vi nok vært mer heldige med været her nede i Hamburg enn hjemme, selv om det ikke har vært helt topp her heller hele  tiden...
Jeg fikk jo min "lengter hjem" tur rett før 17. mai, og det var to velplottede fulle dager jeg var hjemme!!! Det var nemlig SOL begge dagene, og den hadde ikke vært mye fremme denne våren!!

Utsikt over Olsvik, Brønndalen, Godvik (med litt fantasi ser jeg huset vårt og...) og videre til Sotra


Laksevåg og Bergen, og mange, vakre fjell!!!

Jeg klødde i beina etter å gå i terreng, så torsdag morgen knøt jeg på meg joggeskoene og gikk opp på Lyderhorn!! Svetten rant, og pulsen var høy, men hva gjorde det når jeg gikk i slik en fin natur???? Flere kjente møtte jeg og, både opp og ned, og det krydret jo turen ekstra!!!

Bytur med søstermor og middag med Gulljentene ble det også tid til dagen etter. Virkelig vitamininnsprøytning!!!! Og jeg gleder meg allerede til jeg skal hjem igjen i neste uke!!! (Den turen var bestilt for lenge siden). Da får mini og anledning til å si farvel til alle i gamleklassen sin, for på ungdomsskolen blir de nemlig spredd over to skoler og mange klasser....!! Spennende!!





Og hva var det så med Lofoten??

Jo, jeg fikk en bestilling av min venninne som bor borte i Junainten. Hun har et vennepar som har fått en sønn. Disse vennene digger Lofoten, så hva annet kunne jeg gjøre enn å stryke på et bilde av denne vakre landsdelen på sparkebuksen hans??!! Satser på at det blir godt mottatt...!!!!


Ha en riktig så fin dag!! Her er jeg ferdig med dagens joggetur, så nå blir det sying til den store gullmedaljen frem til jeg skal hente mini på skolen!! Nærmere seg jo snart Klestrollets sommerutsalg!!!!!

1 kommentar:

  1. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    SvarSlett