mandag 27. april 2015

Litt nytt til Klestrollbutikken og en bestilling

Hallo igjen!!
Det hjelper visst å klage litt her på bloggen, for gjett hvem som snart skal hjem til Bergen på besøk??!!.... Jepp, 13. mai setter mini og jeg oss på flyet og blir i Bergen til 16. mai!! Juhu!!!!! Og hvorfor ikke tom 17?? Nei, den har vi planlagt lenge at vi skal feire her nede, så da gjør vi det!!! Mannen i huset skal til Chile i de fleste av dagene vi er borte, så slik sett passer jo dette veldig godt for alle parter!!!

Så over på syinnlegg!!!! Jeg har endel jeg ikke har tatt bilde av enda, men her kommer det to t-shirst som blir lagt inn for salg i Klestrollbutikken.






Gutta boys må ha sitt også, og det kommer mer etter hvert!!

Holder forresten på med et redesignprosjekt som jeg snart må vise dere også! Det synes jeg er moro!! Håper flere liker og vil kjøpe, da!Hi,hi!!

Så over til en bestilling:
Her er det en god og kjær kollega som har bestilt Frostkjole til yngsteniesen, og da måtte hun også bestille noe til den eldste., Det ble en grei buksedrakt. Stoffet her er kjøpt på Stoff og Stil.





Ellers hadde vi en koselig helg her med besøk fra svigermor og mannen og miniens gode venninne fra Bergen. Det var stort for henne å få besøk her, og hun planla også at alle venninnene hennes her også fikk treffe norgesvenninnen!! Men en helg går så alt for fort, så det var trist å si ha det i morges... Men først fikk venninnen en liten omvisning rundt på skolen til mini.

Nå har vi en dag "fri" her hjemme, så får vi nytt innrykk på onsdag formiddag! Da er det min svoger og svigerinne med deres 3 prinsesser som kommer! De har aldri vært her, så det skal bli koselig!! Utfordringene etter hvert med alle besøkende er for oss å finne nye steder å se, slik at vi selv ikke går å gulper i det samme, men denne gangen tror jeg vi går for sikre "klassikere", og kanskje vi også får til å besøke Altes Land en gang til, for i helgen skal det være blomstringsfestival der borte!! (Der med alle de tusener på tusener av epletrær, you know!)

Avslutter med et aldeles nydelig bilde av meg selv.... Her ser dere hvor hoven jeg var etter kjeveoperasjonen... Selv om det ikke er helt borte enda, er det MYYYE bedre!!



Ha en riktig så god kveld der ute!!


1 kommentar:

  1. Og jentene digger klærne - flott design og veldig kjekt å kunne bestille spesielle ting helt etter ønske. Koselig at du får deg en snartur hjem - håper vi sees snart! Eli

    SvarSlett