fredag 24. april 2015

Eg ve te Bergen, ve te Bergen med det samme.....

Jepp, jeg har hjemlengsel!!!!! Megahjemlengsel!!! Megamegahjemlengsel.... Ja, så stor hjemlengsel at jeg kunne satt meg på et fly i kveld og dradd hjem!!! Hjem til min egen stue, hjem til venner, hjem til jobb og hjem fra husmorlivet!!! Og så er jeg så misunnelig på mannen i huset, som nettopp har vært hjemom en snartur. Som har sovet i sengen vår, slappet av i sofaen,spist middag med eldstedatter og til og med hatt seg en minitur opp på hytten!...

Håper helgens og neste helgens Norgesbesøk, skal hjelpe litt.... Mannens slekt som kommer nedover, og min svigermor har også med miniens beste venninne, så det er i hvertfall en som gleder seg stort her!!! Og poff, plutselig er de gode hverdagene her igjen også!! Uten at jeg har vondt i munnen feks! Var nemlig og opererte i kjeven på tirsdag, og går rundt med en bul på det ene kinnet, så jeg ser virkelig vakker ut....!!Vemmelig er det og!! Ikke direkte vondt, bare ekkelt... Hvis du skjønner... Har forresten funnet ut at vi skal få oss tipp topp tenner her nede, for forsikringen vi har gjennom mannens jobb, dekker jo tannlegetimene!! Gode greier!!

Så hadde jeg lovet litt sybilder, men etter dette syteinnlegget, kan jeg vel ikke gjøre annet enn å legge ut noe bilder av det jeg savner mest!!

Hytten

Katten
Hus og hage


Og ikke minst denne skatten!!!


Ha en riktig så god helg der ute!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar