tirsdag 3. mars 2015

Hyttekjøkkenet mitt - og en trekning!!!

Nå er vi vel tilbake i Hamburg etter en deilig uke med masser av snø, besøk av familie og venner og mye skigåing/ståing på hytten!!

Jeg er veldig glad i hytten vår, og synes jo selvfølgelig at det er trist at vi ikke får brukt den så mye nå når vi bor her. Men heldigvis er det jo bare for en periode, så snart skal den bli brukt myyyyyye igjen!!!!!!

Jeg har lyst til å vise dere kjøkkenet mitt der. Er veldig fornøyd, for dette har jeg fått styrt med helt uten innblanding fra min bedre halvdel!!!! Egentlig hadde jeg veldig lyst på et Herregårdskjøkken, men de som følger med på priser på sånt, forstår hva jeg snakker om når jeg sier at jeg synes at den løsningen ble for dyr.... Det får jeg heller ha til gode til en gang jeg skal ha meg et nytt kjøkken der jeg bor!!....  Men jeg synes at dette som jeg fant (Sigdalkjøkken, husker jo ikke navnet på modellen....), var vel så fint, og langt, langt billigere!!!

Oversiktsbilde. Lyst og åpent, akkurat som mor ønsker det!!

Liker veldig godt  begge de dype hjørneskapene nede, ved siden av komfyren. Et for ting og tang og mat på en side, og kjørler på andre siden. Oppvaskemaskin hører selvfølgelig også med på en hytte...!!! 


Liker emaljeskiltene mine... Et kjøpt i Harstad, og et i Hamburg. Fruktfatet har jeg kjøpt fra Perfect home. 


I vinduskarmen har jeg et sett med gamle porselenskrydderkrukker (wow, for et langt ord!!) Disse er kjøpt på Fretex.'


Jeg valgte kjøleskuffer i stedet for kjøleskap. Det er det beste jeg har gjort!! Det er romslig, og svært praktisk med 3 skuffer. Ved å slippe å ha et høyskap, blir dermed kjøkkenkroken vår mye lysere!!!

Utsikt fra kjøkkenvinduet!!! Hi,hi, vi ser bare snø.....!! Helt enorme mengder som ligger der, altså....

Kjøkkenet innbyr til baking, og da er det kjekt med hjelp av småkusiner!

Katten er litt fin på det, hun liker best å få servert vann fra glass når hun er på hytten.....!!! Alle trives visst i kjøkkenkroken min!!



Så var det over til trekning av give awayen min i forbindelse med bloggens 3 års jubileum. Kan ikke si at pågangen var så stor, der var tre påmeldte, så derfor vinner de faktisk en premie hver!!! Premiene blir tilsendt i posten til de respektive, sammen med en overraskelse fra Klestrollets verkstet! Gratulerer så mye til Monikas verden som vant påskekaninen, Smilejente, som vant syuro og Birgitte som vant treknappene!

Ha en fin uke der ute, folkens!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar