søndag 15. mars 2015

Frost

Det har faktisk vært ganske surt og kaldt her nede i Hamburg den siste tiden, og hva har vel da passet bedre enn at jeg har sydd Frostkjoler??!! Nå er det forhåpentligvis to jenter som blir glade!!




En aldri så liten knappedetalj! 


Ellers har det vært endel annen søm på programmet også. Jeg er jo nå med på hobbykvelder i Sjømannskirken, hvor vi lager produkter til den store julebasaren de har hvert år. Derfra tok jeg med meg litt stoff hjem for å ferdigstille det her, og bilder av det skal dere få se seinere. Ganske moro å lete gjennom de enorme stoffmengdene de har opparbeidet seg! Mye retro da, så jeg må bruke litt tid på å finne ut hva jeg eventuelt kan sy. Men de første prosjektene ble bra, synes jeg!!

Og så har jeg jo hatt besøk i fra Bergen siden sist!!! Forrige helg var hele 5 venninner her nede, og da dro mini og mannen i huset på helgetur til Nederland, eller Nolland som de døpte det om til. Jentehelgen var helt topp med en god blanding av shopping, sightseeing og god mat og drikke!!

En liten titt på hvordan Hamburg så ut i riktig gamle dager. Ikke mye som står igjen av slikt, både pga et stor bybrann på slutten av 1800 tallet og ikke minst massiv bombing under 2. verdenskrig. 

Utsikt over havnen. Vakkert, selv med alle sine heisekraner! En aktiv havneby!!

God mat og drikke måtte heltene også ha!!!


Denne helgen var eldstedatter tilbake hit, og da stod det konsert med Katy Perry på programmet! Hadde visst vært et spektakulært show!!! Gode dager med mye familietid gjør godt i en ellers travel (for enkelte) tilværelse. og Hausfrauen bare elsker slike familiepustehull!!!!

Nå gjør mini og jeg meg klar til 2 uker til alene, før det snart er ferie igjen!!! Her har de ikke påskeferie, men en vårferie som begynner i etterkant av påsken. Ikke så galt det heller!!!!

Ha en riktig så god uke der ute, folkens!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar