torsdag 26. mars 2015

Det minste plagget jeg har sydd til nå!!

Det er denne supersøte bloomere, bestilt  i str 50! Med rosaprikket stoff, og myk jersey på innsiden, håper jeg at den vil fungere bra! Har vært så nøye som jeg kan med kanter og sømmer, slik at det ikke skal være noe som kan gnage på en liten, sart babyhud!!






Den første modellen jeg sydde av denne modellen, er i str 68, og havner inn i Klestrollbutikken.

En leken utgave med gule knapper

En mer "stight" utgave


Det vil  kommer et jevnt sig med sommervarer  i Klestrollbutikken fremover, da jeg holder på å sy opp til Klestrollmarked jeg har planer om å ha når jeg kommer hjemom i begynnelsen av juni! Finner du noe du kunne tenke deg å kjøpe, eller bestille i en annen farge, er det bare til å si ifra!!!!!

<3



Da jeg kjørte mannen i huset på flyplassen for ca 2 uker siden, stoppet jeg ved en cafe med utsyn over hele flyplassen. Her har jeg sett at mange har stått og tatt bilder, og denne morgenen passet det at jeg også kunne gjøre det. Jeg var uheldig med vinden den dagen, så flyene kom inn og tok av litt lengre fra enn hva jeg hadde håpet på. Men noen bilder fikk jeg tatt, og de aller fleste var fly fra Germanwings. Lite ante jeg da at det skulle skje en forferdelig ulykke noe tid senere.....



Med dette bilde vil jeg sende mine varmeste tanker til alle som har mistet noen som de var glade i, på en aldeles tragisk måte.... På mini sin skole var det en tante til en elev, som var ombord i flyet...  RIP.


1 kommentar:

  1. Hei! Fant link hit på bloggen til Birgitte, siden hun hadde vunnet så fin premie. Koselige og fine bukser du har sydd. Husker mamma sydde en lignende til min bror for maange år siden, og hun kalte det for ballongbukse;) Praktisk og fin. Utrolig tragisk og trist med den flyulykken.

    SvarSlett