torsdag 19. februar 2015

Kofferten blir full!

Her er alt av Klestrollprodukter som jeg tar med meg hjem i vinterferien. Det meste skal sendes videre derfra. Portoen er billigere her i Tyskland, men tenker det er greit å støtte ned norske samfunnet også!!! Hi,hi... Og så kommer klærne litt fortere fram også da!! Det er jo positivt, da!!

Jeg har med meg:

1. En bestilling som skal nordover i landet vårt:



Lue og buff foret med ull til en lillebror, str. 6 år



Lue og buff også foret med ull til mammaen.


Omslagskjole til storesøster. Str 8 år.

2. En gave til yngste niesen min

Frost kjole. Jerseydemin, og Frost stoff (som en venninne i USA har sendt til meg!!)

"Sisters forever" Litt også med tanke på de to supersøte søstrene til mottaker!! (Og de eldste for arvegods fra minien, så det blir noe på de også!!!)

3. Kosedresser
To venninner av meg og datteren til den ene, kan nå snart få kose seg i hver sin drakt!!

4. En bestilling på klær man ikke finner i butikker, men som noen virkelig trenger!

En body i str større enn de selger i butikker


En nattdrakt med knappene bak. Alle trenger ikke alltid å få av seg nattdrakten sin selv....


5. En kjolebestilling til en tidligere kollega

En søt sommerkjole i ca str 1,5 år. Denne skal (forhåpentligvis) være med langt på ferie i sommer!!

Knappestolpe i ryggen. 



Alle bildene er tatt i dag, det var så nydelig vær ute, at jeg måtte bare benytte meg av det!!

I morgen går turen til Norge og vinterferie på hytten!! Joho!!!

Ikke glem å melde dere på give awayen min, da!!!!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar