mandag 16. februar 2015

GIVE AWAY!!!!!!!!!!!!





Tre år med blogg må feires!!!! Om enn litt seint, for det var helt i slutten på forrige måned bloggen hadde jubileum! Men pytt sann, her er den!!

Må selvfølgelig lodde ut tre premier, et for hvert år!! Og hva blir så loddet ut?? Jo, her skal du se!!

1. Premien: En nydelig trehare. Den er ca 35 cm høy. 



2. Premien: : En sy-inspirert uro. I tre, med en snelle med blonde på.




3. Premien: En boks med treknapper.



Til hver premie kommer det også en liten oppmerksomhet fra Klestrollet sitt verksted!! Men det blir en overraskelse!!!!

Jo flere lodder du tar, jo større vinnersjanser har du!! Du kan ta lodder på følgende vis:
2 lodd for å følge bloggen
1 lodd for å følge Klestrollet på facebook
1 lodd for å følge Klestrollet på Instagram


Du må skrive på kommentarfeltet hvor mange lodder du tar, og navn/mailadressen din. 

Trekningen vil skje mandag 9. mars!! 

Lykke til!!!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med bloggbursdag! Det er stas :) Jeg tar to lodd, og krysser fingre for at knappene havner i min postkasse :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med Jubileum :)
    Jeg feirer med deg, å jeg trekker 4 lodd. :)
    Jeg følger bloggen fra før, Liker på Facebook fra før..
    Men er ny følger på Instagram, mitt instanavn er " @MooKaaS

    Krysser fingrene for at ett av mine 4 lodd, er ett ekstra lykkelodd :)
    Ønsker deg en fin Søndags kveld, å en flott kommende uke :)
    Hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Jeg blir med med 1 lodd. Er følger på Instagram!

    Mia /Smilejente

    SvarSlett