torsdag 8. januar 2015

Signaturplagg 1

Jeg legger merke til at mange av de som syr, har sine plagg som de stadig kommer tilbake igjen til og syr flere av.

Det samme gjelder vel meg! I dag  vil jeg vise dere det plagget jeg har sydd mest av til små babyer. Kombinasjonsmåtene og stoffvalg her er jo nesten uendelig!!!! Modellen passer like godt til jenter som til gutter, og det mottakerne sier, er at den er romslig og at den ikke klemmer noen steder på barnet, og det er jo godt!!

En enkel og grei i deilig chernille

En i babycord og en i velur

Her er den første jeg sydde, da sydde jeg bærestykket på, nå har jeg det som et helt stykke, slik at det ikke blir noe søm midt på.

En i krinkelull. Denne modellen passer jo godt på denne tiden av året!

Her har jeg pyntet bærestykket med strykestoff kuttet til i Shilouettmaskinen min! Uendelig med muligheter der!!


Har du lyst til å bestille en slik babydrakt?? Bare til å ta kontakt, så blir vi nok enige om  hvordan den skal se ut!!! 

Mailadresse: ammeyer@hotmail.no




2 kommentarer:

  1. Så fin! Skjønner godt at dette har blitt et signaturplagg, og som du sier er mulighetene uendelige så de blir ulike hver gang:)

    SvarSlett
  2. Veldig fin bukse, og den så veldig deilig ut for små babykropper. Ikke noe dumt signaturplagg dette.

    SvarSlett