torsdag 29. januar 2015

Her var det liv, rai, rai.....!!

Jammen ikke mye blogging for tiden, og det handler ikke om at tiden ikke strekker til... Vet ikke helt hva jeg skal skylde på??! Uansett, her går det bra med oss alle! Mannen i huset oppholder seg på andre siden av atlanteren for tiden da, men mini og jeg fyller dagene godt, så det går bra!

Tenker jeg bare kjører på med litt bilder, som jeg er ganske så fornøyd med, så får du kose seg med dem!
Det første bildet er tatt da vi kom med fergen tilbake fra juleferie i Bergen. Soloppgang et sted i Danmark!
Mannen i huset hadde  virkelig dårlig selskap i bilen denne dagen... Mini og jeg klarte ikke å holde oss våkne, men sov omtrent i et helt til vi var kommet til Tyskland, og vi stoppet i Flensburg for lunsj....

Flensburg er også en gammel Hansaby, og hadde mye fin arkitektur å vise fram!! Drar gjerne dit en annen gang og!

Hadde ikke vi en "Børskjelleren" hjemme i Bergen før og??? Følte det liksom så hjemme, da jeg så dette!!!

Mannen i huset dro altså over atlanteren søndag som var, og da måtte mini og jeg finne på noe innendørsaktivitet, for det bøttet bare ned med regn (etter at det faktisk hadde snødd hele lørdagen!!).

Vi tok oss en tur til den tropiske avdelingen til Tierpark Hagenbeck, og der storkoste vi oss!! Resten av bildene er derfra!!

En skikkelig, feit PADDE!


Et nydelig korallrev! 


Kunne godt tenke meg et slikt stort akvariet med mange manteter oppi!! Blir så rolig av å stå og se på de når de beveger seg rundt!!!!!!!!

Snakk om blinkskudd!!! 

Så mange, fine farger!!


Klarer du å telle alle "Nemoene"??? Ikke få, nei!!!


Neste innlegg får heller inneholde litt syprosjekter, for det blir stadig produsert noe!!

Ha en fin helg, folkens!! Her skal mini og jeg kose oss i tosomheten!!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar