torsdag 2. oktober 2014

VINNEREN AV GIVE AWAYEN ER TRUKKET!!!!

Det var 44 lodd som ble tatt i giveawayen min i forbindelse med alle nye følgere på facebooksiden til Klestrollet. Jeg kunne nesten ikke bruke random.org i dag, som ellers er min gode venn når jeg trekker vinnere, for det var åpent og for å melde seg på på facebooksiden. Derfor ble lapper skrevet!!

Her ligger alle lodden klar!!! Hvem blir vinneren??????????????

Mini hjelper til med trekkingen!!!!!!!!!!!!!!!!

Og vinneren ble: TINA T!!!
Og hun ønsket seg noe til en jente! Så nå skal det lages en hemmelighet og sendes av gårde!! Viser ingenting på bloggen før hun har mottatt den!!

Tusen takk til alle som ble med! Ny give away dukker nok opp igjen før jul, så bare følg med!!!!


Ellers ligger jeg litt bakpå med bloggen... Skulle tro at jeg hadde så god tid nå når jeg ikke er i jobb, og det har jeg jo og... Men klarer likevel å bli travel!! I helgen hadde jeg og mini besøk av eldstejenten. SÅ godt å se henne igjen!! Som travel student, var dette første turen hennes ned hit etter vi flyttet, og vi koste oss godt! Været var varmt og godt, og hun ble innviet i Hamburgs sykkelverden, med påfølgende øm ende!! Hi, hi, det var min og i begynnelsen, men nå er den godt herdet!!!!!

I morgen er det nasjonaldag her i Tyskland, men den blir ikke feiret i noe nevneverdig grad. Folk ser på det mest som en deilig fridag. Og så er det visst et og et "fylke" som har den offisielle feiringen, og det går på rundgang fra år til år. Så ikke Hamburgs tur dette året... Men vi får i hvertfall mannen i huset hjem fra Houston i morgen, og det skal bli godt, for det er ingen hemmelighet at både mini og jeg har lidd av hjemlengsel de siste dagene!! 

Endel bestillinger er ferdigstilt de siste dagene, men har visst ikke lagret alle bildene på pc, så her kommer det bilder av to prosjekter som jeg har bilde av:
Enda et sjødyrsett. Dette er til en kollega som straks blir bestemor igjen. Hun ønsket seg også en jakke, så da får hun selvfølgelig det!! 

En bekjent av meg er nettopp blitt mormor, så da må jo Klestrollet komme med en gave til den nye verdensborgeren!!! Jepp, det ble en liten gutt! 


Da får dere ha en god kveld! Kos dere, dere som har høstferie denne uken! Og gled dere, dere som har neste uke!! Vi har ikke før uken etter der igjen, og da kommer vi til Norge!!! Juhu!!!!
:


1 kommentar:

  1. Så utrolig gøy :D tusen takk! Jeg gleder meg masse til å se hva du finner på :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett