tirsdag 21. oktober 2014

"Premien" i give awayen - og en herlig høstferie!!

Hadde jo nesten nettopp en give away her på bloggen min, for å ønske alle mine nye følgere på facebooksiden til Klestrollet velkommen. Det var en av mine trofaste lesere som ble trukket ut, og det var koselig, for det er viktig å ta vare på dem også<3

Og hva sydde jeg så?? Jo, da jeg fikk vite at jeg skulle sy til en 4 års gammel jente, ble det Hello Kitty! 


Jeg sydde en lue til henne, 
hvor foret er i ull. Greit med tanke på årstiden vi går inn i!

Sydde og en genser til henne. 
Har fått sett snuppa i de rååååsa klærne, og hun var svært fornøyd! - og da er jo jeg også fornøyd!!!


Ellers må jeg jo også fortelle at jeg har vært hjemme i Bergen på høstferie!!! Så deilig!! Sovet i min egen seng og greier!!! Og vært litt på hytten!! Og gått mye på turer i oppover og nedoverbakker - noe jeg faktisk savnet!! Og møtt masse familie og venner! Og kost med katten!!! Og fått vært endel med eldstedatter, selv om hun lever et travelt studentliv!! Og sett at minien har storkost seg hver dag med vennene sine!! Hun var bla a 3 dager på skolen sammen med gamleklassen sin!! Snakk om å bruke ferien på noe fornuftig!!!!!!!! 

Men nå er vi tilbake i Hamburg igjen.... Verken mini eller jeg  ville egentlig ned igjen.... Hmmm.... Men altså, da vi kom inn dørene her nede, så synes jeg at det var helt greit å være tilbake! Minien er ikke helt der enda, men jeg håper at det går seg greit til etter noen dager...! Vi skal jo også få litt helgebesøk fremover, så jeg tror at tiden frem til juleferien og ny hjemtur kommer til å gå fort, jeg!!
Og på søndag kommer mannen hjem etter en lengre tur til Afrika...!! Jepp, var ikke helt fornøyd med det reisemålet, men han har vært langt unna de Ebolasmittede områdene, så det skal  vel helst gå bra, tenker jeg!! 
Utsikt mot Bergen fra Lyderhorn. Ikke akkurat verdens høyeste fjell, men godt nok til at jeg ble varm og god, og sliten!!!!

Vi luftet svigerfar en dag, og da fikk jeg tatt dette flotte bilde av  et gammelt steingjerde  - jepp, er like glad i dem enda... Fasenasjoner  forsvinner ikke lett;)


Nydelige Bergen en iskald formiddag. Ulriken troner i bakgrunnen. Dit ble det ikke tid til tur i denne omgang, men en annen gang derimot....!!!



Ingen hyttebilder..! Kanskje seinere... Men klarte jo å glemme kameraet mitt her i Hamburg, så jeg lånte et av eldstedatter, og lagret de bildene på maskinen hjemme....Jatta, jatta...


Auf Wiedersehen 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar