onsdag 8. oktober 2014

Holder på å prøve ut et nytt mønster!!

Og her er det foreløpige resultatet:

Søtt, sant????

Inspirasjonen hentet jeg fra dette mønsteret, som jeg kjøpte på Fretex i sommer!!

Det er bloomeren og kragen jeg hentet her! Vil også prøve å sy buksemodellen med selene, men det får jeg prøve når jeg er tilbake i Hamburg etter høstferien!


Litt usikker på hvordan bodyen vil være på i "real life", så jeg håper at jeg kan se den på en liten prinsesse, når jeg snart kommer hjem! Mulig det må litt justeringer til!!

Buksen(bloomer), er bare helt bedårende!! Godt alternativ til kjole når man skal pynte babyen litt!!


Jepp, da nærmer det seg altså høstferie her!! I morgen må jeg pakke, for på formiddagen på fredag går flyet, men før den tid skal jeg på kaffe med kontaktlæreren til mini, og på tyskkurs!! Men SÅ!!!!!!!!!!!!

Ha det bra der ute!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Kjempesøtt! Det er så fint med krage og blomstrete shorts! Blir det jente på meg en gang skal jeg prøve meg på noe lignende;)

    SvarSlett