mandag 22. september 2014

Klar for en give away??!!!

Siden jeg har fått så mange nye følgere på facebooksiden til Klestrollet, ønsker jeg å dra i gang en give away!! Håper du vil være med!!



Hva du kan vinne?? Faktisk en hemmelighet, helt til du som vinner får den hjem i postkassen!! Det du må gjøre, er:

Du kan velge mellom:
Hemmelighet til gutt  mellom 0-7 år
Hemmelighet til jente mellom
 0-7 år
Hemmelighet til deg selv.



Du må huske å nevne i kommentarfeltet hva du ønsker!!!

Du har også muligheter til å ta flere lodd:
1 lodd som følger på fb
1 lodd som følger på blogg
1 lodd til å linke denne giveawayen enten på din facebookside eller blogg.

Om du har problemer med å kommentere på bloggen, så bare kommenter på Klestrollet sin facebookside!!

Trekningen blir gjort 02. okt!!

Lykke til:)

20 kommentarer:

  1. Du lager så mye fint så jeg blir gjerne med.Tar 2 lodd,Følger blogg og liker på FB.Om jeg er så heldig å vinne vil jeg ha en hemmelighet til meg selv .

    SvarSlett
  2. Hei
    Jeg prøver lykken med 3 lodd jeg (om jeg ikke misforsto) 1 for kommentar, 1 for å følge på fb og en for å følge bloggen....
    Om jeg er den heldige vil jeg vinne hemmelighet til gutt 0-7 år :)

    mvh Monika T Aa

    SvarSlett
  3. Jeg prøver lykken med 2 lodd, gutt 0-7 år:)

    SvarSlett
  4. 3 lodd - ønsker oss hemmelighet til jente 0-7 år om vi er heldige å vinne :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  5. Jeg tar tre lodd, og ønsker til gutt 0-7 år dersom jeg vinner :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  6. Hei, da tar jeg to lodd og krysser fingrene, ønsker meg noe til jente 7 år :)

    Fin kveld til deg :)

    trudeanett@hotmail.com

    SvarSlett
  7. følger deg på facebook. kunne tenkt meg hemmelighet til gutt mellom 0-7 år om jeg skulle vinne ;)

    SvarSlett
  8. Jeg tar full pott, har likt og delt alt :) ønsker meg en hemmelighet til meg selv.

    sighal@live.no

    SvarSlett
  9. Har likt og delt på Facebook, og følger bloggen, så her blir det full pott med lodd ;)
    Ønsker hemmelighet til meg selv ;) Mvh Siv (sivojento@hotmail.com)

    SvarSlett
  10. Ååååå så spennende premie, jeg prøver lykken :) ønsker en hemelighet til meg selv :)
    Liker, delt og følger på fb, følger bloggen din :)
    2 Lykkelodd på meg :)
    Fin dag til alle :)
    Hilsen Elin :)
    (elini@hotmail.no:)

    SvarSlett
  11. Jeg ønsker en hemmelighet til jenta på snart 2 år. :)

    Likt, delt og følger. :)
    Mvh, Isabell
    (isabell.gjermunds@hotmail.com)

    SvarSlett
  12. Jeg er følger på Fb og ønsker meg veldig en overraskelse til meg selv. Dette fordi jeg fyller halvrundt år 2. oktober :)

    SvarSlett
  13. Hei, tre lodd :)
    Ønsker hemmelighet til jente 5 år :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  14. Jeg tar gjerne 2 lodd, liker og følger :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  15. Hemmelighet til gutt. 2 lodd :) margrethekarijord(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  16. Hei.. Prøver lykken jeg også.. Har delt på fb, og følger på fb. Ønsker overraskelse til jente str 122/6 år. Svanhild.

    SvarSlett
  17. Hei hei
    Jeg prøver lykken og trekker 3 lodd. :)
    Jeg liker Facebook siden fra før.
    jeg følger også Bloggen fra før og jeg har delt på min Facebook side :)

    Om jeg skulle være heldig så ønsker jeg Hemmelighet til Jente. :)
    Barnebarnet mitt Amalie som er snart 4 år hadde blitt glad da :)

    Hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
  18. Prøver lykken med 2 lodd. En hemmelighet til en jente på nesten 2 år hadde vært hyggelig :)

    martine@svarstad.com

    SvarSlett