fredag 12. september 2014

Hello Kitty!!

Mange jenters favoritt!! Dette stoffet kjøpte jeg her i Hamburg, på Stofflager. Jeg har sydd et søtt sett i str 4, og dette er til salgs. Ønsker du en annen str., er det bare å gi beskjed! Jeg fikser!!!

Genser og skjørt. Skjørtet er i myk dongeri. 


Nærbilder.
Her har jeg vært så ivrig etter å ta bilde, at jeg ikke har tatt meg tid til å stryke over genseren...!!!

Obs! Begge deler går i tørketrommel.



Så var det fredag igjen, gitt!! Vi har laget oss en tradisjon her nede, om at vi går ut og spiser denne dagen! Prisnivået på mat er mye lavere enn hjemme, så det er helt ok å avslutte arbeids og skoleuke på den måten!! 

Må bare få fortelle hva jeg gjorde i går kveld!! Jo, jeg var på en samling nede på skolen til minien, hvor foreldre og lærere minglet og spiste fingermat og drakk vin sammen!!! Jepp, det var jo og en måte å bli kjent på!! Fikk hilst på, og snakket med en del av miniens lærere, og det var bare godord å høre. Det er jo sånn mødre liker!!!! (Foreldre).

Ha en riktig så god fredagskveld!!!!!!!!!!!!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar