fredag 19. september 2014

God helg!!

Ønsker dere alle der ute en riktig god helg!!!! Det gjør jeg ved å vise dette flotte solnedgangsbildet som jeg tok i kveld i Blankenese! Vakkert, sant?!



En kort oppsummering av uken må være de gode samtalene jeg har hatt med nye bekjentskaper, takknemlighet for å få leie hus av et superflott eldre ektepar, minien som stadig gjør fremgang med engelsken, selv om enkelte fag fortsatt er en stor utfordring (men vi jobber med saken), mannen i huset har vært i Hamburg nesten hele uken, foruten en svipptur til London og ikke minst VÆRET som er så nydelig og varmt, at jeg er ute hele tiden (nesten)!!!

Ikke blitt sydd så mye denne uken, men til gjengjeld fikk jeg kjøpt inn stoffer til div bestillinger i dag, så da blir det nok litt mer tid med maskinene til uken. Er visst og meldt væromslag, så da blir det gjerne mer innetid.... Og om akkurat EN uke, på denne tiden er eldstejenten kommet ned på besøk!!!!!!!!!! Lykke!!!

I morgen skal vi på fotballkamp, med sånn ca veldig mange andre tusener av mennesker og se om byens topplag(?) endelig skal ta sine første poeng i denne serien...!!!


God helg!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar