onsdag 20. august 2014

Sjødyr i mange fasonger!!

Jeg har gjort ferdig et sett som skal til en liten prinsesse hjemme i Norge. Greit med en mann som med ujevne mellomrom vil være hjemom for å jobbe litt, slik at han da kan være kurer for meg!!

Dette settet er sydd i str 62/68, og består av endel plagg:

Body, bukse, lue og siklesmekke

Her kommer en nærmere titt på dem:



Et lite hjerte i baken på buksen:)

Søte hvaler og blekkspruter pryder stoffet, så hva er vel da mer naturlig enn å fortsette i sjødyrenes rike??

På søndag dro mann og mini og jeg på biltur til Østersjøen. Der kom vi til en liten badelandsby som heter Timmendorfer Strand. En utrolig koselig badeby, men ikke akkurat temperaturer som innbød til bading, så vi gikk inn i Sea Life i stedet!

Der var det mye fint å se!! Et miniutvalg av bilder her, for det er vel egentlig gøyere å se dette live, enn på bilder!!



En liten fyr som ønsket oss velkommen!!


Stående fisker....!!

Flotte maneter!!!


Etter endt besøk, gikk vi en liten tur ned på stranden, og der fant jammen mini masser av glassmaneter!! 

En flott tur, på en ellers grå dag!!


I morges var jeg på frokosttreff med mødre fra klassetrinnet til mini. Ca 45 elever fordelt på 3 klasser (jepp, god lærertetthet her!!), og ca 20 mødre som møtte opp. Mange nye som meg selv, men også mange "drevne". Koselig å knytte kontakter, og sette fjes på mødre til barn som mini nevner! Mange land representert, moro!! Da jeg kom hjem til stillheten i leiligheten, forstod jeg at det var en stund siden jeg hadde sittet og pratet i så høyt støy, for jeg var jo helt ør i toppen!!! Koselig, da! 

Ellers sitter jeg med norsk radio på og storkoser meg på syrommet! Har du lyst til å bestille noe, er det bare til å ta kontakt! Vil også bruke facebooksiden til Klestrollet litt mer hyppig, og er du på Instagram, så kan jo du også følge meg der under Klestrollet!! Jepp, er aktiv på sosiale medier.....!! 


1 kommentar: