fredag 22. august 2014

Høst = pannebånd

Jada, vet at vi har endel igjen av august enda, men her som andre steder, begynner vi å kjenne et kaldt drag i luften, og da særlig om morgen og kveld. Så da er det vel klart for pannebåndbruk, da!!

Jeg har sittet og prøvd meg frem med to nye modeller: En med sløyfe på og en utformet som krone. De er riktig søte, synes jeg. I tillegg har jeg mange med mønstre, og flere mønstre har jeg liggende, om du ønske å se. Ensfargede enkle, med navn på, er jo alltid greit også! (Navn kan også festes på de med mønster, da!!)

Om du ønsker å bestille, er det bare å gi meg en lyd! Skal det sendes i posten, blir det norske takster, men kan du hente hjemme hos meg, er jeg eller mannen hjemom med ujevne mellomrom og kan legge fra oss der!!

Et lite bilderas over det jeg har:

Enkelt, med barnets navn strøket på med bokstaver fra ciluettemaskinen min.

Mønstret. Her er det kanskje ikke alle jeg har igjen av, men har også andre mønstre, så send en mail om du ønsker å se flere mønstertrykk!

Kronepannebånd. Slik er det på. Dette er uten noe pynt, enkel og grei! Modellen passer da like godt til gutter som til jenter?? Kan bestilles i valgfri farge!
Her har jeg vist med navn. Blir nok til at jeg må bruke Siluette maskinen min og lage bokstaver med den, men om jeg finner knappebokstaver her i Hamburg, skal jeg gi en lyd!!
Kan også pyntes enda mer med litt bling-bling! Valget er ditt!!

Pannebånd med sløyfe. Kan bestilles i ønsket farge.

Modellen min prøver det på!!!


Minien kom ned til meg, da jeg satt og sydde sløyfene, og da hadde hun også lyst til å prøve! Ble en morsom og koselig stund sammen i syrommet, det!! Bare se:


Alternativ bruk av sløyfer!!!! 



Og da mannen i huset kom hjem for dagen, fikk han prøve en av sløyfene og, og vi synes jo selvfølgelig at han må ha på seg denne tversoversløyfen på kontoret en dag!! Skulle bare mangle.... Kanskje en dag han har en svensk gjest?? Hi,hi!






Min mailadresse: ammeyer@hotmail.no


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar