onsdag 11. juni 2014

Topp til godjenten

Da minien var med meg en tur på Stoff og Stil for en tid tilbake, fant hun dette stoffet som hun ville ha en topp av. Ting tar litt tid i en travel hverdag, men toppen ble sydd for en liten stund siden, har bare ikke fått festet trådene enda.... Skjerpings....

I kveld prøvde hun den på, og den satt jo som et skudd!! Myk og god var den også, påstod hun, så da satser jeg på at den vil bli brukt i løpet av sommeren!!!

Ellers skjer det mye rundt oss for tiden. Avreisen til Hamburg og et år i utlendighet nærmer seg med stormskritt.... Skal jobbe ut måneden, og jeg holder fast på hver time så godt som jeg kan, for det begynner virkelig å gå opp for meg at jeg faktisk ikke skal være sammen med disse flotte barna jeg jobber med, til høsten,,,, De vil nok tåle skifte av spesialpedagog fint, de, verre blir det vel for meg..!!! Men jeg kommer til å følge med fra kulissene, og jeg VET at det er flotte damer som overtar stafettpinnen!!

Bosted er endelig på plass, og det vil være en kort gåtur unna skolen som mini begynner på. Kartleggingsprøver i matte og engelsk skal gjennomføres før skolestart 14. august, så i begynnelsen av den måneden går et lite flyttelass nedover! Weeeee!

Jeg har endel syprosjekter jeg skal ferdigstille nå i disse dager, men så blir det vel kanskje ikke så mye sying igjen, før maskinene blir pakket opp på eget syrom i Tyskland!

Ha en god kveld der ute!!!

1 kommentar: