fredag 27. juni 2014

Morsomme bestillinger

Jeg liker når folk ber meg om å sy noe for dem! Ekstra gøy er det når det er ting som jeg ikke har gjort før! Som for eksempel da en kollega spurte om jeg kunne sy en Fatboy, og en annen spurte om jeg kunne sy en fleecevognepose til datteren. Slikt kan man jo ikke si nei til;0)


Her er resultatet av fatboyen: Det er ikke så lett å se på bilde hvor diger den er, men den rommer altså 450 isoporkuler! Ytterstoffet er i slitesterke bevernylon, så tenker denne vil bli god til ungdommen som skal få den!!


Og så var det vognposen. Min kollega hadde sett på ferdige i butikk, og synes de var dyre.  Med tanke på hvor billig vi kan få kjøpt et fleeceteppe, og hvor enkel posene så ut,  målte og forklarte hun meg bare hva hun var ute etter.  Det var  gjort på null komma null å sy den!!! Glidelås på en side, og en trykknapp øverst i motsatt side for dager der man vil feste posen lunt og godt opp mot barnets hode.



Her har sommerferien startet for meg, hadde siste jobbedag i går, og det har vært en periode nå med mange avskjeder rundt om! Ikke bare, bare å skulle si ha det til både barn og gode kolleger og bli borte i mer enn et år.... Har ikke sunket inn enda.. Nå skal det bare være ferie en stund, før det "nye" livet i Hamburg tar til!!

Jeg fikk en nydelig rosebukett av en veldig kjær kollega i går. Den står så fint og pynter opp på spisebordet mitt!!!

Nå skal jeg straks på besøk til en gammel tante på over 80. Ha en fin helg der ute, folkens!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar