søndag 22. juni 2014

Bursdagsgave

Hjelpe meg som tiden flyr!! Askøyprinsen min har akkurat hatt bursdag og rundet 5 år!!! Synes det var "hin dagen" at han var en liten baby!!!... Men altså, stor gutt, må vite, så da må jo gaven stå i stil til det!!

Da jeg var utom Stoff og Stil lå disse stoffene og ropte på meg, og bums, var de oppi handlevognen! Sommer er det jo, så hva passer bedre enn en tynn, langermet trøye og en shorts?! Inspirert fra en modell i  siste nummer av Ottobre.

Monster!!!!!!!!!!!!

Klippet ut et ekstra stort monster i strykestoff. 

Knærne er forsterket. her kan han fly langt over grønne marker, og lange bakker!!! 


Og så har sommerferien startet for minien! Hennes siste dag på skolen er unnagjort... Vemodig for mor, men fortsatt bare spenning for barnet!! Jentene i klassen hadde laget en nydelig powerpoint presentasjon til henne med mange gøye bilder og fine ord!!! Flinke jenter!!!!! 

Selv har jeg 4 dager igjen på jobb, før jeg vinker ha det og vi sees om et år!!! Eller det blir ikke så lenge, for jeg kommer til å komme hjem med (u)jevne mellomrom, og da stikker jeg nok innom både her og der for en prat!!!! 

Men først skal jeg ha en lang sommerferie hjemme og på hytten, før vi setter oss på flyet til Hamburg på bursdagen min i august!! 

Så nå får jeg bare gjøre meg klar for siste jobbeuke på en stund!! Ha en fin uke der ute, folkens!! 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar