søndag 1. juni 2014

Barselsgaver er det alltid gøy å lage!!

Da jeg fikk spørsmål om jeg kunne sy gave til en tidligere kollega av meg, som nettopp hadde fått en jente, var det ikke nei i min munn!!

Her er hva hun fikk:
Av det nydelige Michael Millerstoffet sydde jeg ganske enkelt en forklekjole. Nisser på en side, og polkadottoer på en. 


dette innlegget viste jeg et nytt sett jeg hadde sydd. Jeg ferdigstilte det helt, med strikk i buksen og knapper på jakken, og så ble dette også en del av gaven. 

Håper det faller i smak hos mor!! 

Ellers har jeg nettopp kommet hjem fra Etne i Sør Hordaland, hvor Minien har vært med på Gymfest i Vest. Der stakk jammen troppen hennes av med GULL i åpen klasse!!! Så gøy!!!! Mange opplevelser for barna, inkl tidlige treningsøkter og seine kvelder, så det var litt av et "vrak" jeg hadde med meg hjemover...!!! Nå har vi takket for oss på dansingen, siden vi jo flytter til Hamburg til høsten, men jeg håper at hun vil få plassen tilbake når vi (en gang) vender hjemover igjen!!! 

Ha en fin uke der ute, folkens!! Her skal solen nytes innimellom jobbing:0) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar