torsdag 1. mai 2014

Nye, nydelige stoffer!!

Man kan bli litt stoffavhengig, og jeg prøver ikke en gang å legge skjul på at jeg er det.... heldigvis av den sunne stoffavhengigheten....!!!

Over lengre tid har jeg sett mange flotte stoffer som andre har vist frem på bilder, og endelig fikk jeg rotet meg til å bestille, jeg også...!!

Alt jeg her kjøpte, fikk jeg tak i hos Stoffmetervare.no , og jeg må bare få berømme hvor fort stoffene kom til meg direkte i postkassen!! Det gikk vel toppen 3 dager fra jeg en sein kveldsstund bestilte, til pakken lå der!!! Snakk om!!
Posen stoffene lå i:)

Her er stoffene, og litt ideer om hva de kan brukes til:
Michael Miller stoff 
 Et utrolig søtt stoff, med mange nisser på i nederkant, og polkadotter i øvre kant. Passer fint til skjørt og kjoler! Her er eksempler på hva andre har sydd av tilsvarende stoff:):




En annen favoritt som jeg har sett i bruk litt rundt om, er dette nydelige festoffet. Jeg har det kun i denne fargen, men noen av eksemplene er sydd i annen farge.. Det er enda nydeligere i virkeligheten, for det har et og annet glitterkorn i seg også!!

Michael Miller stoff

Eksempler hvor stoffet er brukt: 





Så fant jeg dette stoffet: Kjøpte ikke så mye av det, for tenker det mest som for i andre kjoler, men kan godt brukes alene også:
Micheal Miller stoff

Til stutt bestilte jeg også et Jerseystoff. Det var riktig kult!!!! Passer både til t-shirts, pannebånd, og thigts, tenker jeg!!!! 


Bare ta kontakt om det er noe du ønsker å bestille;0)


Ellers må det nevnes at mannen i huset har hatt halvrund dag i dag!!! Vi var til sammen med smått og stort 20 stk som feiret ham. I år klarte jeg å være litt kreativ da det gjaldt kjøp av gave: jeg fikk alle sammen med på å kjøpe en kajakk til ham!!! Dette har han snakket om en stund, og siden vi har et stort vann nedenfor hytten, og en fjord ikke langt fra der helle, er det jo virkelig mulighet for at den vil bli brukt!!!! 

Har litt søndagsfølelse i dag, siden vi har hatt fri i dag, og skal på jobb i morgen, men så er det bare noen timer jobb, før jeg *bums* har fri igjen!! Det kan mor like!!

Ha en god langhelg dere som har det, og en plutselig ny helg til alle dere andre!! 



1 kommentar:

  1. Så mange søte stoffer!
    Jeg drømmer om å kunne sy. Har prøvd meg litt, har kjøpt en del stoffer, men finner liksom ikke tid til å dra frem symaskina :(
    Gleder meg til å se hva du lager av disse stoffene:)
    God helg til deg!

    SvarSlett