søndag 13. april 2014

Søtt sett til liten jente

Buksen her sydde jeg for lenge siden, og så har den bare blitt liggende. På en av mine mange turer til Stoff og Stil fant fant jeg så et strykemerke som fikk meg til å huske buksen. Dermed sydde jeg body og strøk på merket, og *poff*, der ble det et søtt sett! Det er sydd i str 74/80, og er til salgs for kr 350,-, hvis du skulle være interessert!!





Og i dag er den store dagen!!!! Eldstejenta sitter på Gardermoen nå, og venter på fly til Flesland. Skal bli så godt å få henne hjem!!! Hun har vært på reise i vel et døgn nå, så tenker at det ikke blir så mye selskap i henne i dag, da sengen, med nytt sengetøy på, sikkert lokker godt!!!

Har fått påskepyntet litt her hjemme, men resten av pynten tar vi med til hytten. Ser av værmeldingen at det skal bli dager med solgløtt, så jeg satser på at vi skal få oss gode dager på tur der oppe - og kanskje litt tjærebeising av hytten (mannens store mål for denne ferien...).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar