torsdag 10. april 2014

Pannebånd i lange baner

I forrige innlegg la jeg ut noen vårluer for salg. Nå følger jeg opp med litt pannebånd. De er både brede og smale, så her tror jeg man kan finne en favoritt!! Ta kontakt om du er interessert. Prisen pr stk er 60,-. Noen har jeg bare en av, mens andre kan jeg sy opp flere av. Grei måte å bli "kvitt" rester på!!


Du kan også få med navn på. Se bare så stilig maseprinsen sitt ble!! Her bruker jeg silhouettemaskinen min, og prisene på disse pannebåndene er 80,-.



Her telles det ned mot søndagen, for da kommer eldstejenta hjem fra sin lange tur rundt jorden. For øyeblikket er den offisielle delen av turen over, og hun slapper av med noen fra klassen i Thailand. Gleder meg stort til å få henne hjem for noen dager nå!!

Påsken skal tilbringes på hytten, men også litt hjemme. I morgen skal jeg på revy og se Marit Voldseter. Gleder meg stort, for hun er jo så flink!!!!

Ha en god kveld der ute!!

3 kommentarer:

  1. Fine luer og pannebånd du lager! Lurer på om jeg skal bestille av deg...Må bare høre med snuppa først, for hun har kommet dit at hun skal bestemme selv hva hun skal ha på seg! Til mors store fortvilelse noen ganger :p Hihi!!

    SvarSlett
  2. Hi,hi, ja de begynner tidlig!!! Like greit å høre med henne, for bomkjøp er alltid kjedelig!!

    SvarSlett
  3. Oj, dette var litt av en produksjon! God påske:)

    SvarSlett