tirsdag 1. april 2014

La meg få vise deg julegaven jeg fikk av min mann i fjor!!




Jepp, min helt egen Silhouette Cameo!!

Nesten litt flaut at jeg ikke har vist den før, men jeg har over hodet ikke hatt tid til å sette meg inn i den... Tid, eller prioritering... Vet ikke helt....

Men i kveld har jeg fått ut de første bokstaver, og de strøk jeg på et pannebånd, som maseprinsessen til en venninne skal få!!


Dette må prøves mer ut, det er jo helt tydelig!!! Nå begynner jeg å glede meg til året i utlendighet, der jeg ikke skal jobbe, men bare gå på stas.... DA skal jeg få god tid til å sette meg inn i alle duppedingsene mine, da...!!!! Trur eg...!!!!


I kveld reiser eldstejenten til det siste landet på den stooore reisen sin. utrolig deilig å tenke på at jeg neste søndag skal opp og hente henne på flyplassen!!! Lykke!!! (For mor, men også for jenta, som faktisk innrømmer at hun nå begynner å bli mettet på tur:))

1 kommentar:

  1. Hadde en Silhouette en gang selv og brukte den til scrapping. Utrolig fin maskin! Gleder meg til¨å se hva du får ut av den :)

    SvarSlett