mandag 14. april 2014

Babynest

Siden jeg selv hadde små barn, har det skjedd mye på den fronten av utstyr til de små. Har registrert disse små nestene som er blitt så populære å sy, men for å hive meg på et slikt prosjekt, måtte jeg nesten ha en baby å sy til!! Da er det greit med bekjente som skal ha baby!! Og hun ville gjerne ha et nest, så da var det bare å sette igang å sy!!

Her er resultatet:
Myk og god. Etter å ha lest litt rundt på blogger, valgte jeg å ha en dyne inni som for (i stedet for vatt). Fungerte bra det!!

Nærbilde av stoffet - kjøpt på stoff og stil.

Prosjektet gikk bra. Litt plundrete innimellom, men ikke verre enn at jeg kan gjøre dette flere ganger, om noen ønsker seg et!!
Den største skaden som oppstod, var  at jeg kjørte en sikkerhetsnål inn i fingeren da jeg trædde tråden i løpegangen rundt.... Men slikt hører med!!!


Nå bærer det av gårde på hytten med mini. katten og meg! Eldstejenta kom seg vel hjem i går (til stor glede for oss alle), og velger å være hjemme til onsdag(jobbsøknad og vennebesøk er også viktig!!). Da kommer hun og mannen oppover.

Ha en riktig så god påske der ute, folkens!!!!

4 kommentarer:

  1. Kjempe fint. Jeg har også sydd ett og kan nesten ikke vente til å ta det i bruk! Ha en herlig påske!

    SvarSlett
  2. Ja, jeg så ditt! Så fint! Kan tenke meg du gleder deg til å ta det i bruk! Spennende tider for deg og dine!! God påske😃

    SvarSlett
  3. Så søtt! Det blir nok godt å ligge i tenker jeg:)
    Ønsker deg og dine en riktig god påske!

    SvarSlett
  4. Så fint! Babynest er utrolig kjekt:) God påske på hytta!

    SvarSlett