torsdag 20. mars 2014

Utprøving av et nytt mønster

Det blir jammen ikke mye tid til sying for tiden, og jeg savner det stoooort.... Men en bestilling har jeg endelig fått ferdigstilt, og så har jeg prøvd meg på et nytt mønster, noe som resulterte i dette:

En jakke og en tights. Brukte stoffet til "En elefant kom marsjerende"(Lilandio), og synes det ble artig!! Mykt og godt for en liten baby! Jakken er helforet. Mønsteret jeg tok utgangspunkt i, stod i det siste Ottobre. 
Her ser du jakken inni. Mangler bare knapper, nå, så er den klar for en eventuell tulle. Den er sydd i str. 62.

Om du er interessert i å bestille, men i andre farger og størrelser (syes fra 50-92), er det bare til å ta kontakt!!

Det er atter snart helg, og jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg!!! Litt amputert blir den, for vi skulle ha fine folk med oss opp på hytten, men pga sykdom i heimen der, måtte de stå over... Ja, ja, får ta det igjen en annen gang...!! Vi må opp, for det kommer en kjøper til spisebordet jeg har der oppe, og så skal jeg endelig få montert "drømmebordet"!!  Jepp, materialisten har talt......!!

Og eldstejenta(m fl)  har oppdatert reisebloggen sin, så om du vil, må du bare gå inn på tørrfiskene og se hvordan de har det på tur!!


Ha en fin kveld og helg der ute!!!

1 kommentar:

  1. Dette ser ut som en vellykket utprøving av nytt mønster, settet ble kjempefint! God tur på hytta:)

    SvarSlett