søndag 23. mars 2014

Støvlettholdere

Det ble en litt annerledes helg for oss, dette, da vi ble hjemme i stedet for å reise på hytten, som vi hadde planlagt.. Men det var faktisk ganske godt, og fredagen fikk jeg en god økt i syrommet, noe som bare er kjempedeilig!!

Selv om jeg ikke fikk sydd så alt for mye, noen luer, pannebånd og støvlettholdere, så fikk jeg vasket og ryddet en del der, og det trengs..... Foranledningen til det, er at jeg skal få meg et besøk der ute av en som skal gjøre litt bestillinger, og da må det jo se litt innbydende ut!! Hi,hi!!

Men støvlettholderne må jeg vise:


Så praktiske og greie!! Fikk sydd opp flere også, bla a til søstermor, som når sant skal sies, har veldig mye skotøy, og er det flere som ønsker, må dere bare ta kontakt!!!

I dag har jeg mer eller mindre lagt som en slakt på sofaen. Helt slått ut av halsvonde og kraftig forkjølelse på vei.... Håper natten vil gjøre godt... ikke rart man blir syk, når omtrent alle barna jeg jobber med, hoster og nyser på meg...!! Men det er endel av risikoen med yrket mitt...!! Så blir man ganske immun og da, det er egentlig lite jeg blir syk, mer føler jeg at det er jeg som drar med meg smitte rundt på rundene mine.. Umulig å unngå...

Verre er det at eldstejenta ligger syk med oppkast  langt nede i Afrika, og det dagen før de skal fly videre til Asia... Ikkje bra.... Krysser alt vi har av fingre og tær på at hun får magen under kontroll før hun setter seg på flyet i morgen... Ikke godt å trøste via sms, men man gjør hva man kan!!

Og hva er det jeg hører av værmeldingen?? At vi skal få mye sol i uken som kommer??!! Passer meg svært bra!!!

Ha en fin, kommende uke der ute, folkens!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar