onsdag 5. mars 2014

En gave til en liten prinsesse

Jeg er jo så heldig å få være fadder til en liten prins og en prinsesse. I disse dager er det prinsessen som har bursdag, og da må det syes en presang, må vite!!! Ble en alvekjole denne gangen. Sydde en del av dem til jul, og nå er jeg blitt en racer på å sy de! Synes modellen er så søt, og så går det an å gjøre de litt forskjellige, slik at man ikke går lei!!

Denne fikk f. eks  blonder både på hetten og bærestykket!

Nærbilde:0)

Tror jeg har sydd den litt stor, men så har hun noe å vokse inn i!! 


Ellers må jeg vise et bilde av det "nye" badet vårt!! Endelig er bademøbler på plass, og det ble så fint!!! Det gamle møbelementet hadde gjort jobben sin, og vel så det! På bildet ser det sort ut, men det er i høyglans grått, og står utrolig fint til flisene vi hadde fra før, og som fortsatt er veldig fine! 



Etter jobb i morgen, bærer det av gårde til Hamburg med mini og meg! Vi skal ned til mannen i huset, og der skal vi på visninger!!! Jepp, det blir et år i Hamburg for oss alle fra høsten, og nå må vi begynne å tenke bosted!!! Blir spennende!!

Ha en fortsatt fin uke der ute, og plutselig er helgen der for dere alle!!! 



1 kommentar: