onsdag 12. februar 2014

Weeee, jeg vant!!

Like gøy som det er å ha en give away påbloggen sin, er å vinne en annen sin!!!! Og det har jeg nettopp gjort!! Se hva jeg var og hentet på posten i dag!!! Så fint!!!! Det var bloggeren bak Uteliv som stod for premien. En koselig blogg som jeg anbefaler at du tar en titt på! (Også hennes andre, som heter Inneliv;))


Tanken var å ta alt opp på hytten, men jeg er i harde forhandlinger med minien! Først ville hun helst ha drikkeflasken, og det kunne jeg til nød gå med på, men nå er det også kruset som frister!! Men akkurat der kommer jeg ikke til å gi meg, det SKAL på hytten!! Men så får vi se da, om det er miniens kakao som får komme oppi, eller mors kaffe!!



I kveld fikk jeg med meg en venninne og spilte spuash!! Så gøy!!! Tidligere spilte jeg endel, men etter at ryggen ble en uvenn, måtte jeg gi meg... Nå er vi imidlertid blitt noenlunde gode venner igjen, så det var utrolig herlig å prøve seg igjen!! Venninnen hadde ikke spilt før, men dette er en sport man fint kan hive seg uti, og bli god og svett ganske fort!! Og så får man trimmet lattermusklene, da, og DET er jo viktig!!

Syrommet blir nok ikke prioritert så høyt for tiden, men det skjer ting der og, altså, så dere som venter på luene deres: De er rett rundt hjørnet;0)

Ha en fin kveld videre!!

2 kommentarer: