onsdag 19. februar 2014

Saccosekk!!

Da har jeg sydd saccosekk for første gang!! En bestilling fra en tidligere kollega.
Enkelt og greit, så dette gjør jeg gjerne igjen!! Eneste var at jeg klarte å søle litt vattkuler ut da jeg holdt på, ekle saker, for de klistrer jo seg til alle steder...!! Men ble bra til slutt da!!!



Stoffet er slitesterkt og godt(bevernylon fra Stoff og stil), og tåler en vask eller flere. I bunnen er det montert glidelås, så det er lett å ta den av for en vask. Inni er det et innefor hvor alle kulene ligger i.


Så må jeg bare ta med noen bilder fra helgens hyttetur. Vi har jo mange som vil opp og se på hytten, og det er jo koselig!!


Katten ble med for første gang, og vi var veldig spent på kjøreturen!! Men så robust og god som den katten er, så tok hun det overraskende rolig også!! Fant seg etter hvert godt til rette i buret og sovnet der! Vel fremme viste vi henne kattedoen, og hun gjorde fint fra seg, før hun gikk på oppdagelsestur i hytten. Blir nok enkelt å ta henne med på flere hytteturer, ja!

Svigermor og mannen var også med opp, og på søndagen gikk vi tur i nærområdet. 2 timers tur, gjorde godt, og når minien kan kose seg mellom to av sine store helter - pappaen og byggmester Bob, ja da kan det ikke bli bedre!!

Eldstejenten som er i jungelen i Amazonas, har vi ikke hørt fra på lenge, så hun holder vel fortsatt på å telle slanger og krokodiller..... Hadde vært godt med et lite livstegn snart....!!

4 kommentarer:

  1. Så flink du er! Det høres ut som litt av en jobb å sy og fylle en saccosekk, synes da jeg:)
    Utrolig flott katt dere har<3
    Klem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Syingen var veldig enkel!! Litt bal å fylle kulene i, men litt utfordringer skal en vel ha;0) Brukte Stoff og Stil sitt mønster(forklaring), Kan anbefale det!

      Slett
  2. Svar
    1. Ja, ble flott den!! Nå må jeg sy meg noen selv også som vi kan ta med opp på hytten! Enkelt og greit å sy!

      Slett