søndag 9. februar 2014

...og vinneren er....

Da er det endelig på tide å trekke vinneren(e) av give awayen min! Hele 93 lodd ble trukket, og jeg brukte randomorg. til å hjelpe meg som vanlig!!

Jeg trakk en førstepremie, og hele 4 trøstepremier, og her kommer vinnerne:

1. premie og en ramme fra Perfect Home går til lodd nr. 2. Det er deg, Svanhild!!

Så er det trøstepremiene....!!! Lue eller pannebånd går til
 Lodd nr 43, som er deg Trude Anett!!
Lodd nr. 12, som er deg Mai- Liss!!
Lodd nr. 58, som er deg, Rannveig Kh
Lodd nr. 72, som er deg, Merethe S.L. (takk for dikt, forresten!!)
Fortell meg om du vil ha pannebånd eller lue, til gutt eller jente, dame eller mann, så finner jeg en som passer!!

GRATULERER SÅ MYE!!

Og tusen takk til alle som var med!!! Koselig å få nye følgere også, velkommen skal dere være!!


Ellers har jeg hatt et aldri så lite arbeidsuhell i syrommet i dag, så det er ikke så mye å vise derfra....!!! Jeg holder på å sy en saccosekk, og da jeg skulle helle isoporkulene oppi det innerste foret, skjedde det en liten katastrofe... Jeg mistet taket på sekken, og kulene fløt utover... Og som de fleste vet, er ikke akkurat isoporkuler så veldig samarbeidsvillige når det gjelder å samle dem sammen igjen....!!!! Blæh..... Rene OL -greinen i isoporkuleplukking har jeg altså holdt på med i dag.... på en morsdag...!!! Ja, ja sånn går nå dagan!!!

Fikk sydd ferdig noen luer som var bestilt før det skjedde da, og den ene må jeg bare vise:

Jepp, en Justin Bieber lue til en blodfan!!! Hun valgte bilde, jeg kopierte det over på Transferark, og strøk det på et stumt stoff som jeg så sydde på luen. Enkelt og greit, og en fornøyd jente!!!

Ha en god uke der ute, folkens!! Her følger jeg bloggen til eldstedatter, som sammen med klassen sin på folkehøyskolen, er ute og reiser i den stoooore verden!! Nå er de i Peru!!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer til de heldige vinnerne;)
    Tøff lue til en "Just en baby" fan;)

    God uke til deg fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Tuuuuuuuuuusen takk, det er en ære å bli trukket ut som vinner:))))))
    Ønsker deg en riktig gooooooood dag:))))))))

    Mvh
    Merete

    SvarSlett
  3. Oi!!! Det hadde jeg virkelig ikke ventet! Siden jeg jobber med hun som har bestilt saccosekken, kan jo premien leveres sammen med den. Wow! nå må vi jo få tatt et gøy bilde av familien som kan være i rammen! :-)

    SvarSlett