søndag 23. februar 2014

Luer på bestilling!

Etter at jeg tidligere sydde en Justin Bieberlue til en storesøster, så ville gjerne småsøsknene også ha seg hver sin lue med bilde på, og slik ble det!
En som elsker musikk, og en som elsker One Direction! De er visst blitt så populære at de er på hodene døgnet rundt!! Gøy:)



Mor ville også ha seg en lue, og bestilte denne i beige med stjerner på. Baggy og god.




Ellers har vi vinterferie her i vest nå. Eller det vil si, skolen har vinterferie. Mini er fornøyd med det, men da vi dro ned igjen fra hytten i ettermiddag, kunne hun godt tenke seg å være alene der til vi skal opp igjen på onsdag....!! Men det får vente noen år, tenker jeg!!
Vått vær i helgen, med koselig besøk av min far og konen. Snømannlaging på lørdag kveld, og hun stod i dag også, selv om regnet bokstavelig talt BØTTET ned utenfor. Tenker den er mer eller mindre forsvunnet til onsdag, for det er ikke akkurat meldt noen særlig vintervær....




På slutten av forrige innlegg etterlyste jeg et livstegn fra eldstejenta som er på tur med folkehøgskolen sin ute i den store verden.. Intet nytt er godt nytt, sa min mann, men i dette tilfellet hadde de virkelig opplevd dramatikk på høyt plan.... At speilreflekskameraet mitt til flere tusen kroner ligger på bunnen av elven i Amazonas, er bare bagateller mot hva som kunne skjedd... Gå gjerne inn på bloggen deres og les hva de opplever for tiden. Jeg kan ikke gjøre annet enn å håpe på at resten av turen til min eldste går helt uproblematisk... Og med dette går det en ekstra tanke til foreldre/familie og venner til de omkomne folkehøgskoleelevene på tur i Kenya...



Avslappet katt på vei hjem fra hytten:

Ha en fin uke der ute!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar