onsdag 22. januar 2014

Vinneren av julens siste give away

kunne selv ønske seg hva jeg skulle sy, og her er resultatet:

Body og bukse i str 62

Artig apestoff fra Lilandlo. "Fem små apekatter hopper i sengen"

Siden vinneren snart skal bli mamma, ønsket hun noe som kunne gå både til jente og til gutt. Håper det vil passe!!

Ellers har jeg sydd veldig lite i det siste... Finner ikke helt ut av når jeg kan sitte der ute... Merker at hytten er kommet inn i våre liv, vi er jo gjerne der i helgene, og det var vel da jeg satt mest der ute!! Men noen helger blir vi hjemme da! Og ting går seg vel til etter hvert! Har tegnet litt mønstre i kveld, så det er i hvert fall klart!!

Noe har jeg sydd!! Bla a denne stilongsen til mini! I deilig ull!! Neste må bli litt lengre på beina, ellers var passformen god!! Godt med mye ull som kan ligge på hytten!!! 


Har også sydd slanger og grønne gensere på bestillinger fra barnehager som har kjøpt Fonomagika
. Det er jo flott!! Har forresten overhørt en ivrig barnegjeng som fikk høre om Kikki og Kokko. Morsomt å høre at det fenger så godt blant barna!!!!


Ellers er mannen i Dubai og Wien denne uken for de som liker å følge med på reiseruten hans! Mini har begynt på dansingen igjen, men har visst lyst til å slutte... Men håper hun holder ut til sommeren, da må hun jo uansett slutte... Tenker det er litt tull å begynne med en ny idrett nå, men vi får ta det litt som det kommer.. Hun vet nemlig at slutter hun på en aktivitet, må hun over på noe nytt, for mor synes at det er for mye stillesitting på barn av i dag...!! 

Selv skal jeg ut og se på baderomsmøbler i morgen! Har funnet meg en favoritt, men det er noe dyre greier... Så i morgen skal jeg sjekke ut et alternativ!! Må møte med "blanke ark", (ikke være for forutinntatt...)spørs om jeg klarer det....!!! Vi skal skifte ut her hjemme... På høy tid, for møbelet vårt er bare blitt så stygt..... Men kjenner at jeg har holdt mye på med inventar og valg på hytten, for jeg er ikke helt motivert!! Hi,hi, sikkert derfor at omtrent det første møbelet jeg så på ble favoritten... Slipper å dra så mye rundt på den måten!!

Ha en god kveld!


2 kommentarer:

  1. Dette vakre settet ventet på meg da jeg kom hjem fra Tyskland i går, for en herlig overraskelse! Nydelig stoff-valg og pent sydd! Gleder meg til å bruke settet på knerten, perfekt til både gutt og jente! Jeg lager ett innlegg om dette så fort jeg får summet meg etter turen:)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett