torsdag 2. januar 2014

Og der var juleferien over!

I ettermiddag kom vi hjem etter mange deilige, og jobbige dager på hytten!! Kjenner at rastløsheten sitter godt i kroppen, har egentlig bare lyst til å reise opp igjen.... Må jo være et godt tegn på trivsel???

Fikk ikke til å legge inn noen bilder på forrige innlegg, har en mobil som ikke alltid vil samarbeide, men her er et lite bilderas over interiør fra hytten!

Minien og mannen i huset som skrur sammen seng. (Har blitt myyyye montering denne julen, og ikke alltid med like blide fjes som her...!!!)

Ferdige resultatet av den skruingen ble denne sengen. Fra Ikea. Under har den fire, gode oppbevaringskuffer, så vi ligger høyt og godt!

På motsatt side står denne skjenken. Den har jeg kjøpt gjennom Finn.no. Den skal svartlakkeres med tiden. Skoleplakaten fra 1927  med skogsdyr er også kjøpt gjennom Finn.no, mens skøytene er et Fretexfunn. De skal imidlertid henges på veggen i gangen med tiden. Lampen er allerede byttet ut med et speil, og flyttet inn i stuen. Den er forøvrig kjøpt på Bohus. 

En ekte fjellhytte, må jo ha en pute med fjellvettreglene på!!!! Denne fant jeg på SparKjøp!!! 

To glade søstre, som har hjulpet godt til i julen!!! Sofakroken. Bordet monterte minien og jeg. Det er fra Bohus. Sofaen og lampen er fra Møbelringen.   Lampen er forresten veldig stilig, det kommer bare ikke helt frem på dette bildet...!!

Litt lyskos i ny adventsstake fra Perfect Home! 

Hjorten er allerede felt!!! Enhver hytte med respekt for seg selv, skal vel ha et hjortehode?? Dette er vårt eksemplar!!! Denne kjøpte jeg for leeenge siden gjennom en blogger som jeg dessverre ikke husker navnet til... Så glad for den!!!

NYTTÅRSAFTEN!!! Stor glede fra vår gjest fra Kenya å se på rakettene, mens eldstejenten prøver å forevige noe på kameraet til mor, som hun skal låne ut skoleåret sitt! 

Med vernebriller på, er det gøy med stjerneskudd mens rakettene smalt rundt oss!!

Her står minien i stuen, mot spisebord og kjøkkenkrok. Her ser dere stolene jeg malte på i sommer! Lysekronen over bordet har litt for sterkt lys... kan ha opp til 40 watt, men tror egentlig det vil holde med 11. Det er jo ganske mange lyspærer!! 

Her var en liten sniktitt på hytten. I helgen skal jeg gå og bestille gardiner, (jepp, har tenkt å bestille, de vil ikke jeg sy selv...(tenker på lift).) og når det er kommet på plass, blir det straks litt lunere!

Turen avsluttet litt kjedelig i går, ved at minien fikk omgangsyken... Fortsatt henger hodeverk igjen, men vi satser på at det blir skoledag i morgen! 

Og i løpet av helgen SKAL jeg ha meg en god økt i syrommet!!! Både vinneren av siste give away skal ha sitt antrekk + at jeg har liggende en bestilling på en saccosekk(!), og skal sy opp litt flere tepper og brødkurver til hytten. Så litt å gjøre der, har jeg!!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar