mandag 13. januar 2014

Litt kvalitetstid må til innimellom!

Som de fleste vet, er jo minien og jeg mye alene for tiden, med storesøster på folkehøyskole, og mannen på reiser rundt i verden (denne uken er det Paris og Hamburg på programmet), og savnet etter dem ligger der hele tiden for oss begge... Det er heller ikke til å legge skjul på at vi av og til går lei hverandre, og gnisninger kan oppstå... En kommer trøtt hjem fra skolen og jobb, lekser skal gjøres, middag skal lages, rydding skal gjøres, treninger skal gjennomføres, og det er alltid noe jobbrelatert jeg skulle lest og satt meg inn i.. Jeg har søkt, og fått avslag gang på gang på å øke døgnet med noen timer...! Dårlig gjort!!

Miniens hverdag har fått seg enda et slag, for bestevenninnen hennes har flyttet.... Selv om hun har flere gode venner, så er det EN som mangler... Heldigvis har hun ikke flyttet så langt, men akkurat nå er hun selvfølgelig opptatt av å bli kjent med de nye jentene i klassen sin, og det må jo til!!! Dansingen skal de heldigvis fortsatt ha sammen, så nå gleder vi oss til den starter opp igjen!

For å glemme litt tid og sted og bare storkose oss, gjorde vi noe sammen som det var lenge siden at vi hadde gjort: Vi laget kort!!! For en koselig stund vi hadde sammen!! Kortene var ikke de mest innviklede, men vi var veldig fornøyde likevel vi, da vi ga oss.

Bare se:

Jeg laget litt babykort, og da fikk jeg blant annet brukt de bittesmå dukkene som jeg kjøpte i China Town i San Fransisco! Gøy!



Ha en fin kveld der ute!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar