tirsdag 28. januar 2014

2 år med Klestrollet!!! Det må feires med en Give away!!

I dag er det to år siden jeg begynte og blogge! Skal si tiden har gått fort!! Kanskje ser du at jeg har ordnet meg med ny logo?? Må ha litt fornying!! Den blir nok snart byttet ut med mitt eget troll, og jeg har litt tanker om fornyelser på siden. Må bare få litt tid til å sitte meg ned med det først!!

Blogging er en koselig hobby som har gitt meg mange gleder, og ikke minst åpnet dører til andres blogger!! Jeg får mye inspirasjon både innen søm, men også interiør, blant bloggerne jeg følger! Noen har en snerten penn, som gjør at jeg sitter og humrer og ler når jeg leser! Selv setter jeg pris på at der fortsatt er noen der ute som klikker seg inn på bloggen min, og  dette må selvfølgelig feires med en Give away, som jeg håper at du har lyst til å være med på!!!!

Jeg har vært så heldig å bli sponset med gevinst fra min gode venninne Jannecke, som er Perfect Home forhandler. Hun har egen side på Facebook som du kan se her!

Her er gevinsten: Er den ikke fin???


I tillegg kommer jeg til å dele ut noen Klestrollet luer og pannebånd som trøstepremier!!

Hva du må gjøre for å ha en vinnersjanse??

Du kan ta inntil 4 lodd:
1 lodd for kommentar her på bloggen (det må alle som vil delta gjøre)
1 lodd for å følge Klestrollet på Facebook
1 lodd for å være følger her på bloggen
1 lodd for å linke denne Give awayen enten til egen blogg eller facebookside.

Vinneren trekker jeg søndag 9. februar!!!

Vil du være med, så heng på!!!!


36 kommentarer:

  1. Jeg er med. Tre lodd - om å linke på FB er det samme som å dele. Om ikke blir det to lodd. (Er ikke så dreven på FB :-) )

    SvarSlett
  2. Da følger jeg bloggen også, så da blir det fire lodd :-)

    SvarSlett
  3. Tre lodd her da; jeg liker, følger og kommenterer =)

    SvarSlett
  4. 4 lodd til meg!
    Mia

    SvarSlett
  5. Tar to lodd, for kommentar og følger på Facebooksiden. May-Liss

    SvarSlett
  6. Nina N. tar 2 lodd: kommentar og følger på Facebooksiden.

    SvarSlett
  7. Jeg blir gjerne med og tar 4 lodd.Kommentar ,følger på både blogg og fb og delt linken på wenches strikkebod side på FB.

    SvarSlett
  8. Stine O blir med. 2 lodd

    SvarSlett
  9. Så fin give-away! Jeg blir gjerne med med tre lodd! Og GRATULERER! Du vant nemlig 1. premien inne hos meg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei og nei... Vet du hva? Jeg greide å skrive e-postadressen min feil på bloggen min i sted! Vær så snill å sende adressen din til stubbis2000@hotmail.com. Beklager.

      Slett
  10. Hei :)
    Jeg prøver lykken og trekker 4 lodd.
    Kanskje du vil være med på Give awayene jeg har gående på bloggen min?
    Og tusen takk for en flott blogg!!
    Ønsker deg en trivelig helg:)

    SvarSlett
  11. Hei! Jeg vil gjerne være med, og tar 1 lodd.

    privatrett@hotmail.no

    SvarSlett
  12. Jeg trekker tre lodd jeg da :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  13. Hei!
    Fullpott med lodd på meg - altså fire :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  14. Gratulerer så masse med 2 år :)
    Jeg prøver lykken med 3 lodd...kommentar, følger på fb og følger på bloggen

    Mvh Monika T Aa (nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  15. 💕 GRATULERER masse med 2 års dagen :-)
    Flott giveaway, så den vil jeg gjerne være med på.
    Trekker meg 4 stk lodd og krysser fingrene.
    Ha en riktig fin uke! 💕

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  16. Heisann, oppdaget deg nettopp via en henvisning fra en annen blogg :) Jeg tar gjerne 3 lodd , følger og liker på fb. Krysser fingrene for litt flaks :)

    Mvh Trude trudeanett@hotmail.com

    SvarSlett
  17. 3 lodd håper jeg på!
    Så flott giveaway! Håper på et lite lykkelodd, smil!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Heisann!
    Jeg tar gjerne 1 lodd :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  19. Da prøver eg lykken med 3 lodd.
    Liker og Delt på facebook.

    Mvh Anita
    kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett
  20. Prøver lykken med 3 lodf
    likt og delt på fb

    mvh
    marita
    emi010600@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Kult! Blir 3 lodd på meg :-)

    - Charlotte
    Charlottegeorgsen@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Jeg er med :D
    deltar med 3 lodd :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  23. Jeg er med og håper mer på trøstepremien. Deal? ;)
    Maria (marishkasenator@gmail.com)

    SvarSlett
  24. Trekker et lodd jeg også. Dette er en ny blogg for meg, kommer vimsende inn fra "uteliv", og skal kose meg litt her nå :)

    SvarSlett
  25. 4 lykkelodd på meg :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  26. Tar ett lodd jeg! :)

    isabelletollefsen@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Digger og deler siden med glede,
    slik at alle mine venner kan se det:)))
    Drømmer om denne store ære,
    og ønsker deg et nydelig vinter-vær:)


    De har så utrulig masse kule klær,
    som passer her i nord i all slags vær:)))
    Barna vil digge dem like masse som mor,
    og bestemor blir satt ut og finner ikke ord:))


    Så jeg sender dere derfor et lite dikt,
    og håper med glede dere faller for slikt:)
    Et stort dame-hjerte dere virkelig letter,
    trur gubben langs gulvet også spretter:))))

    4 hærlige lodd flyr min vei:))

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Woooooow ja dette er jeg med på :) 3 lodd, delt på fb, komentert og liker fb siden :) får ikke fulgt bloggen ettersom jeg ikke er blogger :p mvh Jeanette m. Furland -gulle1987@gmail.com-

    SvarSlett
  29. Jeg tar gjerne ett lodd for denne kommentaren ;)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  30. Jeg er med, og tar 1 lodd. Nydelig premie!
    Mvh Siv
    sivojento@hotmail.com

    SvarSlett
  31. Hei, hei! :D
    Jeg vil gjerne delta, og trekker 4 lodd! :D

    Mvh Beate M
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett