søndag 15. desember 2013

Vinneren av 3. advents give away ble...

Lene, som skjulte seg bak en anonym kommentar!!!! Ta kontakt Lene, så får du gevinsten din!!!

Tenk, 3. søndag er allerede på hell! Vi har brukt helgen til flytting!! Lørdagen kjørte vi rundt og hentet møbler vi hadde bestilt og fått, og i dag kjørte vi alt opp på hytten. Der er ikke alt klart enda, så alt måtte stables inn på to soverom... Men vi klarte det!!!!
Litt avslapping mellom bæringen...!

Sliten etter først å ha flyttet til nye kontorer med jobben i uken som var, og hytteflytting i helgen, kjenner jeg at jeg godt kunne ha begynt juleferien i morgen!!.. Men kun 4 arbeidsdager denne uken, så venter det lang ferie, så jeg kan ikke klage!!!!!

Må bare vise pepperkakehuset som minien (og litt jeg) pyntet i kveld! Fint, sant??


Ha en god uke, folkens, og så er jeg klar med siste Give Away på onsdag!!! "Vil du være med, så heng på!!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar