søndag 22. desember 2013

Vinner av 4. advent give away er klar! Det er også resten av julegavene!!

13 lodd ble tatt i siste give away, og etter atter en gang å ha brukt random.org som min hjelper, vant lodd nr. 5. Bak den finner vi Kirsti, med bloggen Lykkeplagg. Hun syr jo så mye fint selv, så det blir nesten litt "småskumelt" å skulle sy noe til henne!! Hi,hi!! Kristi, ta kontakt og si hva du vil ha!!!!



Så ble jeg ferdig i dag med resten av egne julegaver, og her er en liten titt: Sier ingen ting om hvem mottakerne er, altså!!!

Krinkelull sett, med bukkene Bruse på, 

topper, skjørt og tights i matchene farger. 

Kaniner på magen, med knappeøyne og dusk til hale


Så nå kan julen bare komme til oss!! Julaften feires tradisjonelt med pinnekjøtt og gaveopppakking, forhåpentligvis i et deilig kaos som strekker seg langt utover kvelden! Så bærer det mot hytten og vasking og møblering!! Gleder meg som en unge!!! Blir noen turer ned fra fjellet til besøk, men prøver å få feiret nyttårsaften der oppe!!! 

Ha en riktig så god jul der ute, folkens!!


1 kommentar:

  1. Wow, så heldig jeg er! Jeg blir mamma for første gang i april så dette passet jo bra:) Vi vet ikke kjønn så det må være noe som passer begge, kanskje bukse og body? Du kan i grunn få velge både størrelse og farge:) Gleder meg, du er jo så flink!

    SvarSlett